Bewonersportaal
U heeft een afsprakenkaart ontvangen en geprobeert te bellen maar u kreeg geen contact. Laat uw gegevens achter, zodat wij contact met u op kunnen opnemen.
Als u een vraag heeft kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Vul uw gegevens in en stel uw vraag, dan zullen wij hem zo snel mogelijk beantwoorden.
Als u een klacht heeft kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Vul uw gegevens in en vermeld uw klacht, dan kunnen wij deze in behandeling nemen.
FAQ
Een week voor aanvang van de werkzaamheden krijgt u van ons een brief. Daarin staat wat er precies gaat gebeuren en bent u voorbereid op ons bezoek. Ook staan in de brief belangrijke gegevens zoals datums en telefoonnummers. Zo weet u wie u kunt bellen als u vragen of opmerkingen heeft. In de brief staat ook wat u van ons wel en niet mag verwachten en wat wij van u verwachten. Met elkaar zorgen we ervoor dat de werkzaamheden zo soepel mogelijk verlopen!
-
Ik heb een afspraak brief ontvangen maar ik kan niet op de voorgestelde datum
-
Wanneer is mijn woning aan de beurt?
-
Waar moet ik rekening mee houden als er werkzaamheden bij mij worden uitgevoegd?Wij verzorgen alle energetische maatregelen in en aan uw object. Glas vervangen voor hr++, dakisolatie, vloerisolatie, gevelisolatie, zonnepanelen, mechanische ventilatie en eventueel balansventilatie: wij regelen het. Bovendien plaatsen en onderhouden wij uw duurzame installaties.